Компанія ЯСЕНСВІТ представила ринку нову преміум-лінійку яєць ТМ «КРАФТОВІ». Ця продукція візуально відрізняється від класичного білого яйця ТМ «ЯСЕНСВІТ» приємним ніжно-кремовим кольором. Інноваційне екологічне пакування ViSi з прорізами дозволяє покупцеві «зазирнути» всередину без фізичного відкривання. В упаковці не використовується додатковий паперовий шар, що є вагомим внеском у екологію та спрощує питання її безвідходної утилізації. ТМ «КРАФТОВІ» випускаються лімітованою партією.
Юлія Флерова, генеральний директор ТОВ «ЯСЕНСВІТ»: “Відповідаючи на запити споживачів, компанія прийняла рішення додати у свою лінійку новий продукт, який буде максимально наближений до класичного яйця, виробленого в домашніх господарствах. Наша птиця споживає корми виключно рослинного походження, утримується відповідно до стандартів, що регламентуються директивою ЄС 1999/74. Перше КРАФТОВЕ яйце надійде у продаж вже у грудні поточного року. Ми впевнені, що наші покупці гідно оцінять нову пропозицію”.
Планується постачання продукції ТМ «КРАФТОВІ» на полиці ключових мереж супермаркетів України: METRO, Auchan, Копійка, NOVUS, FOZZY, Велика Кишеня.
У 2001 році група компаній «Овостар Юніон» першою вивела на ринок яйце в індивідуальній брендованій упаковці (ТМ «ЯСЕНСВІТ»), у 2006 — першою почала випускати рідкі яєчні продукти (ТМ «ОВОСТАР»), у 2019-му організувала виробництво яйця вільного вигулу, в 2020 році випустила на ринок інноваційні яєчні продукти в споживчій упаковці Pure Pak, а в 2023 — готове до споживання яйце варене очищене (ТМ «ОВОСТАР»).
Якість та безпека продукції ЯСЕНСВІТ понад 20 років залишається незмінним пріоритетом компанії. Це підтверджено не лише вибором та довірою українських споживачів, але профільними сертифікаціями та зовнішніми аудитами. Виробництво сертифіковано за ISO 9001:2015, ISO 22000:2018 (HACCP) та FSSC 22000 V 5.1.
Ми працюємо та вдосконалюємося для того, щоб виробляти екологічно чисті та здорові продукти харчування для української нації та наших міжнародних клієнтів.